Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 22:06   #544
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Ja, ikke prøve seg med noe annet!

Sånn ellers ble jeg litt beklemt da jeg skummet innom tråden tidligere i dag, jeg følte meg litt truffet. Som ny i alle mulige sammenhenger, både her inne og ellers kan man fort trå feil når man fjaser. Og jeg fjaset jo. Jeg mente ikke å støte noen (dette til Trulte), men jeg ble revet med. I ettertid ser jeg at jeg ikke var noe morsom engang, men det var morsomt da det sto på, i alle fall for meg. Jeg er ny og traff vel en liten lomme der det akkurat var en ledig kaféstol fordi en annen var på do eller tok seg en røyk utenfor eller noe.

Er man ny når man har vært medlem siden 2008?

Karamell er ikke aktiv