Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-11, 12:52   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 182
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersgrense på Kung Fu Panda 2

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg har sett Kung Fu Panda 2. Det er en del scener med ganske mørke og litt truende stemning der, altså. Blant annet noen glefsende ulveflokker som går igjen. De besøker dalen til Po og gjengen og raider husene der. Påfuglen Shen lager kanoner og det blir gjort i en skummel "fabrikk", som faktisk minnet meg litt om Ringenes Herre - der Saruman lager uruk-hai-armeen. I tillegg er det en bihistorie som går igjen, der Po har tilbakeblikk fra da foreldrene ble jaget og drept da han var liten. Hvis han synes 1'ern var skummel hjemme i egen stue, vil jeg tro at 2'ern på kino kan bli litt heavy, faktisk.

Takk. Dette var veldig nyttig. Særlig det med ulvene er sånt jeg tror han vil kunne reagere på. Så jeg tror rett og slett at vi venter til den kommer på DVD (og da har han blitt 4 år også).