Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-07, 22:52   #2
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrifts-/middagstipstråd for oss med varer fra Kolonihagen?

Av fenikkelen så lagde jeg sånn ca. den gratengen det fulge med oppskrift på, men med min egen tomatsaus fra fryseren. Jeg og mannen likte det, i hvert fall.

Jeg forsøkte prinsessmos for å bli kvitt litt mer av alle disse rødbetene og potetene, men ungene (som aldri har spist poteter i noen fasong, siden de var babyer) lot seg slett ikke lure... Men godt var det.

(Mim: Jeg tror kanskje ikke det er sprøytingen, men gjødslingen som utgjør forskjellen på smaken på tomatene? Dyrkes ikke vanlige tomater i sand med kunstgjødsel og økologiske i skikkelig jord?)