Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-11, 12:39   #10
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med å velge kjøkkenløsning

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Har du vurdert å la vask og koketopp bytte plass? (Ikke koketoppen foran vinduet selvfølgelig, men på vindusveggen). Vet ikke hvordan ting er lagt opp fra før, men det er ihvertfall enkelt med utførselsrør fra ventilator når den står på yttervegg. Vannrør i yttervegg er imidlertid ikke heldig. Personlig har jeg mer utbytte av utsyn og utsikt mens jeg lager mat enn mens jeg vasker opp, men det er jo litt forskjellig.

Hvis rør og opplegg allerede er tilrettelagt for din plassering av vask og ventilator så er ikke dette noe å lure på.

Vi har vudert det, men grunnet at dette nå blir en åpen løsning og ventilatorer ikke er det fineste å se på så tror jeg at den blir værende på den veggen den er på.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat