Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-11, 14:19   #18
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du overraskelser?

Jeg syns det virker som at dette handler mye mer om at svigermor tråkker over grensene dine enn at du ikke er glad for at hun er hyggelig og overrasker deg. En overraskelse som er gitt av gode hensikter og fordi noen virkelig vil glede andre ved å gjøre noe de vet motparten setter pris på er jo bare hyggelig. Stadige overraskelser som egentlig bare er skjult invadering er slitsomt.

Jeg ville blitt oppriktig lei meg om noen hadde fikset et blomsterbed for meg siden jeg elsker å fikse den slags selv. Og hvis det stadig var slik at en person skulle "overraske" meg på en måte som innebar beslutninger rundt hjemmet mitt eller lignende så ville jeg protestert og sagt i fra at jeg setter pris på hjelp jeg trenger, men jeg vil gjerne bestemme selv hvordan det skal se ut i og rundt mitt hjem.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat