Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-06, 20:23   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke filmer tillater du barna å se?

Jeg har ikke stort nok barn til at det er et issue enda, han har bare nylig funnet noe glede i skjermen. Men jeg er litt preget av da jeg så den første LOTR, og hadde en amerikansk storfamilie sittende bak meg. 4(?)-åringen der hyyyylte og gråt da orkene kom ut av rugekassene sine, og han og 7(?)-åringen ble sendt hjem midtveis.

Så min mening er iallefall at man skal vite hva man gjør, og gjøre det med omhu, hvis man velger å gå på tvers av aldresgrenseanbefalingene. Jeg må se det an med Sneipen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat