Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-11, 01:01   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungdommer, festing og alkohol

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg synes ofte at begrepet omsorgssvikt blir misbrukt, men det å tillate mindreårige barn å drikke synes jeg faktisk er omsorgssvikt.

Jeg er til dels enig med deg, samtidig som jeg er i samme kategori som de du omtaler som de som begår omsorgsvikt. Min eldste er altså 17,5 år og har ikke lov til å drikke. Likevel vil jeg ikke sperre han inne, han må få lov til å gå ut i livet og ta egne valg. Han har ikke lov til å drikke, men jeg kan altså ikke sperre han inne til han er 18. Vi kjører han på fest, vi henter han hjem igjen, han har klare grenser, men om han velger å bryte reglene, så gir jeg han ikke husarrest. Det funker dårlig på en snart 18-åring, det er i alle fall min erfaring.

For oss er det viktig å vite hvor han er og å hente han hjem igjen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat