Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-11, 10:19   #1
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[Servise] Kult eller teit?

Jeg er veldig glad i de gamle figgjo-servisene fra 60- og 70-tallet. Turi-design og Rolf-design med kule, fargerike mønstre. Men jeg klarer ikke å få tak i så mange deler som jeg ønsker meg i et mønster siden jeg vil ha litt pene deler som ikke ser ut som de har vært i krigen.

Kan det funke å samle litt forskjellige mønstre og så dekke bordet med kanskje 4 forskjellige kopper om gangen når vi er mange til selskap? Eller blir det bare rart og teit?

Blir det fint å ha en sånn retroservise-hylle i vitrineskapet jeg snart skal kjøpe?

Er det eventuelt noen nye serviser som har lignende mønstre?

Hjelp?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat