Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-11, 10:35   #43
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Charter kan være fint det. Det aller meste gikk knirkefritt da vi dro til Sunwing Resort på Rhodos i mai. Det eneste minuset var at det var kaaaldt de fleste dagene. *sutre*
Jeg må si meg uenig i at 3 uker er for lenge, men det spørs jo hvordan området er. Jeg synes 1 uker er så lite at jeg nesten ikke synes det er vits i å reise for min (og ungenes) del, men vi hadde ikke noe valg pga. økonomien. 3 uker høres ut som himmelrike! *elsker solferie*
Kan jeg spørre om hva dere betaler for gildet, eller er det frekt? 3 uker i juli må jo være saftig dyrt, eller?

Vi reiste med Thomas Cook, trange seter og jalla-mat. Men det gikk greit. Det var litt hysterisk med flyverten som trodde flyet het Thomas Kukk.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat