Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-11, 21:17   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva liker/ liker ikke kvinner når det gjelder menns utseende?

Jeg krever renslighet. Urenslighet er ikke noe jeg klarer å leve med. Utover det bruker jeg helst vetoretten min på andre ting enn utseende i forhold til mannen min. Jeg forteller ikke en mann på over 40 år hvordan han skal se ut på håret, og jeg hadde blitt ganske irritert om han hadde satt krav til utseende mitt.

(Jeg synes det er helt ok med kommentarer om at man kler en ting bedre enn en annen altså, men å stille krav eller komme med forventninger, er veldig fjernt for meg.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat