Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-11, 09:16   #3
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den perfekte skjørtelengden?

Fra litt nedenfor midt på låret til rett nedenfor kneet er fint. Midt på tykkleggen og rett nedenfor trusekanten er knapt fint på noen.

Jeg leste noe vittig i en moteblogg, som fikk meg til å skjønne hvor gammel jeg er. Hun og typen pleide å leke "hipster eller gammel dame" når de gikk bak damer, fordi de aller hippeste hipsterne kler seg som om de har plukket opp tøy fra en av de bodene nederst på Karl Johan eller fra tilbudskurven på Bogerud eller Spar Kjøp. Jeg skjønner jo godt hva de mener, jeg synes jo ungsommen kler seg merkelig. Og jeg tror virkelig ikke noen ville være i stand til å leke den leken bak ryggen min, gitt. Herregud, så gammel og kjedelig jeg er.