Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-11, 20:32   #55
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor ble sommeren av?

Vi har veldig variert vær, jeg og ungene drømmer om stranda, men været er liksom for utrygt til at jeg tar med meg tre håpefulle barn når det ser ut som det gjør. Vi har hatt et par dager på stranda altså, men ønsker oss flere. :kravstor:
Så klart, men kan ta med regntøy, men det er ikke liksom det vi er ute etter. Det gjør vi andre årstider. Jeg vil gjerne bli brun jeg, det blir jeg ikke i slikt vær. Det er sikkert godt for huden min å slippe solen, men ikke humøret.

Jeg har egentlig sluttet å syte nå, det kommer ikke så mye godt ut av det, men jammen er det godt å få ut litt frustrasjon noen ganger. Og så er det litt valgfritt om noen gidder høre på eller ikke. Tenker jeg.

Ser forøvirg frem til to uker i Kroatia, så er nok derfor jeg "overlever". Hadde vært verre for meg om jeg ikke hadde hatt det å se frem til. Sommer for meg er sol. Ja, det er det. Selv om jeg vet at det ikke er noen garanti for at man vil få se den, her vi bor. Håpet er der likevel.

Så DD, en klem til deg fra meg. I know what you feel.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat