Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-11, 14:07   #151
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 22
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

I løpet av 14 dager var det fullstendig umulig å få fatt i solseng med parasoll ved bassengområdet. Da vi kom ned i 9-tiden hang det truser og håndklær og dinglet fra hver eneste parasoll. Og siden det var ferie nektet jeg å stå opp kl. 6, eller 5, eller hvor søren tidlig man måtte til pers, for å holde av. Dessuten var det FORBUDT-skilt for reservering også.

Vi hadde også slike på hotellet vi bodde på i Thailand - nyrike russere som sendte en ut kl 7 med håndklær, og så kom resten av bølingen kl 11.

Jeg plukket bort håndklær og bikinier og ølbokser hver dag, jeg, og slang dem i en krok for "Mistet/Funnet". Fikk endel stygge blikk, men hey; det stod jo at det ikke var lov til å reservere!

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat