Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-11, 21:21   #6
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor lang ferie fra barnehage/SFO for ungene?

Fordi det dkal være sånn.

Det er opplest og vedtatt at gode foreldre har barna minst mulig i barnehagen. Det gjelder både i hverdagen og i ferietiden. Diskuterte dette med styrer i barnehagen vår, i og med at vi er sommeråpne hele sommeren tas barn ut veldig forskjellig, men det passes på at alle barn har 4 uker fri i løpet av året.

Jeg har en venninne som åpent og ærlig sier at de bruker barnehagen mest mulig. Barnet deres trives veldig godt, tilbudet er bra og barnet får utfordringer der som det ikke ville ha fått hjemme- som feks lekekamerater. De har ikke et stort barnenettverk utenom barnehagen.

Selv har sønnen min hatt fire uker så langt i år. Og han skal ha fire uker til, før han over sommeren begynner på skolen. Men han er ikke sammen med oss nå, han er på to ukers ferie til besteforeldre på den andre siden av landet, eller på legd som jeg spøker om. Ellers av året har vi levert til åpningstid og sjelden hentet før stengetid...

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat