Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-11, 21:37   #11
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brudeparet ønsker seg reisegavekort

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Pffft, vi putter fingrene i munnen etter å ha håndtert penger hele tiden, og det er veldig sjelden noen blir syke. Det er ikke slik at basiller overlever i en evighet heller. Hva tror du pengene kommer til å gjøre? Drysse basiller på kaka?

Jeg syns det er en smule hysterisk å reagere på to nye pengesedler på toppen av en bryllupskake, altså.

Jaha, hva tror du disse forbanna epidemiene av Norovirus kommer av da?

Kall meg gjerne hysterisk, men pengesedler som potensielt 200 mennnesker har tatt i synes jeg ikke egner seg som kakepynt i et bryllup.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat