Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)
Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.
Det er fortsatt flere det kan gå utover etter 14 år.
Nå er jeg en av disse som overhodet ikke har peiling på hvem disse mennene er, og jeg kan styre min nysgjerrighet, da jeg rett og slett ikke har bruk for å vite hvem de er.
Er det slik at de for 14 år siden forsøkte å voldta denne dama, så er dette både stygt og leit.
MEN - et direktesendt radioprogram 14 år etterpå er ikke riktig sted å gå ut med dette. Det er ingen måte å løse dette problemet på.
Jeg kan forstå at dama både er sint, såret og frustrert - men dette er ikke måten å ta hevn på.
Det er gått 14 år. Jeg antar vi snakker om voksne menn her. Jeg kan videre anta de har barn?
Hva med disse barna - som kjenner en far, som forhåpentlig oppfattes som kjærlig... Hvor gøy blir det å komme på skolen, om de er så gamle - noen der ute har garantert fått med seg hva pappa'n angivelig gjorde for 14 år siden...
Hva med koner, kjærester - foreldre, venner?
Man kan si at all pr er god pr... Alle vet i hvertfall i dag hvem denne kunstneren er... Jeg hadde aldri hørt om henne før - og i grunnen skulle jeg ønske jeg hadde sluppet å høre om henne...