Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-11, 20:32   #2
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem var du på videregående?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Ja, sånn ca der var jeg også. Ikke palestinakledd, men veldig svartkledd og medlem av alt mulig rart, leder for OD og med i russeavisen (som var serriøst der jeg kom fra), alt i salig blanding. Og en real gladlaks, som var flink på skolen. Og hadde eldre kjæreste, med langt hår.

I dag? Sånn ca det motsatte av det der, med rosa neglelakk på tærne. Men jeg er vel fortsatt litt flinkis.

Når jeg tenker meg om var det kanskje ikke så mye palestinasjal da, det var mer fra sjette til niende klasse.

I dag er jeg fortsatt radikal, medlem av litt færre organisasjoner og litt flinkis. Og så har jeg skjønt at jeg kan ha rosa neglelakk på tærne og være ganske svartkledd og radikal uansett.