Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-07, 22:12   #7
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg fikk bare halve på jobben.
De kunne nå ha sendt hele når de først var i gang!

Men seriøst, dette med lekkasjer: Det virker som om alle tar så lett på det - noe man må regne med liksom. Det virker veldig akseptert å bruke lekkasjer til å fremme sin sak, for å gjøre seg interessant, eller pleie "sin" journalist til neste gang man trenger ham.

Der jeg kommer fra så fører sånt til oppsigelser og kanskje til og med fengselsstraff (innsidehandel for eksempel). Bare se op oppstandelsen rundt Hydros regnskapstall. Det er egentlig ganske utenkelig å lekke hemmelighetsstemplet informasjon. Jeg oppfatter det som veldig lite seriøst.