Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-11, 07:10   #5
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lær meg om blendere og Foodprofessorer...

Blender og foodprosessor har jo to ulike bruksområder, da. En foodprosessor kan aldri lage smoothies sånn som de blir i en god blender. Foodprosessoren hakker, mens blenderen pulveriserer fullstendig. Men, som Dixie sier, den egner seg best til ting som er i væske, ikke så god til å hakke nøtter og slik.
Jeg bruker blenderen min til å lage smoothies, supper, dipper, sauser, ismasse til å fyse i former og drinker når det er aktuelt. Foodprosessoren bruker jeg til å hakke løk og grønnsaker, lage nøttesmør, hakke nøtter, rive store mengder av noe (f.eks ost), skive osv.

Jeg har blenderen til kenwooden også, den er ålreit den, men ingenting kan måle seg med Blendtecen.