Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-11, 13:03   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Hybridsykkel - hvilken?

Jeg har per i dag en DBS City av denne typen, med 7 gir:

God sykkel på mange måter. Jeg fikk den av mannen til jul og synes den er både fin og grei å sykle bort til venner med eller når jeg skal på butikken for å handle en liten skvett. Men, jeg har også kjøpt inn sykkelvogn som jeg i noen uker har brukt på sykkelen når jeg leverer ungene i barnehagen mm. og jeg håper ellers å bli mer aktiv på sykkel, på sikt kanskje til og med få til å sykle t/r jobb. Og da vet jeg at dette ikke er sykkelen for meg. Dvs. jeg kan gjerne fortsatt ha den, til sitt bruk, men jeg tror nok helt sikkert at jeg burde investere i en hybridsykkel som både er lettere og som har flere gir, og som dertil byr på en mer sportslig bruk.

Jeg har ikke mangfoldige tusen å bruke på sykkel, så jeg vil gjerne ha tips til en ok og kvalitetsmessig god nok, godt utstyrt hybrid til hyggelig pris. Hyggelig pris vil si at den bør ikke under noen omstendighet koste mer enn 5 000,-, aller helst ikke mer enn 3-4k. Finnes det? Noen tips?