Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-11, 21:50   #106
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem var du på videregående?

Sendte lapper, ja? Jeg og kameraten min gikk til slutt over til å skrive alt ned i en bok, som jeg jaggu tror jeg har enda. Hva skulle vi ellers gjøre, da? Følge med?

Mobbingen var helt borte på vgs der jeg gikk. Alle mobberne gikk på en annen skole, enten på hasj og brekk (maskin og mekanisk) eller kjemi og prosess. I tillegg var det så mange flere elever enn på ungdomsskolen, at de som tidligere hadde vært ensomme mobbeoffere fant sin tilhørighet hos en gruppe elever med like interesser, eller hvordan man skal si det. Begge brødrene mine ble endel plaget på ungdomsskolen, men det falt helt vekk på vgs. Der var det greit å elske de sære tingene de elsket, fordi de ikke var alene om det lenger, og fordi ingen utenforstående gadd å bry seg om de.