Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-11, 20:48   #2
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Valg av trapp og vegger i gang

Tenker du å ha hvitt gelender på trappen? Det kan jo fort bli skittent (i alle fall hadde det blitt det hos oss). Vi har gelender i (lakket) eik, og det vaskes 1 gang i uken eller ved behov, og det blir skittent altså. Men skitten viser ikke så godt siden det ikke er så lyst. Har også eiketrinn, mens resten av trappen er hvitmalt. Har siklet på en lignende trapp i nyhuset, men med stålspiler i stedet for de hvite vi har nå.

Slik ser forøvrig vår trapp ut (se bort fra alt det andre, brukte et bilde jeg hadde lastet opp allerede):
*borte*

På veggene har vi kun malt, og det er veldig praktisk når vi har små barn som liker å kladde på veggene med skitne hender for da er det bare å vaske bort (ser for meg at det kan bli verre om man har en tapet som ikke males over). Til gjengjeld er det jo litt kjedelig da, men det passer godt inn i den stilen vi har.

Når det gjelder gulv sikler jeg på hvitlakkert eikeparket eller i lys ask, men om dere skal ha eiketrinn i trapp kan det jo fort bli rotete med ulike treslag. Her har vi forøvrig eikeparkett, og det er jo helt klassisk og greit.

Hvilken stil liker du da? Kanskje litt lettere å komme med forslag ut fra det

Sist redigert av Odelia : 31-07-11 kl 19:43. Årsak: Fjernet bildet
Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat