Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-11, 23:37   #15
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til program for en dag i Dyreparken

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

*kremt* De voksne her i huset har god greie på hvor den ligger siden de var *host* minst like ivrige som barna til å svinge seg her for noen år tilbake Men kanskje man har blitt litt mindre barnslig med årene og lar barna få leke i fred denne gangen.

Dyrene blir nok prioritert, ja. Men gutten er såå begeistret for båter og tog så om vi rekker over disse to aktivitetene i tillegg til dyrene tror jeg vi skal se oss veldig fornøyde

Det kan jo være greit å luke ut de villeste Tarzanbrølene i tilfelle barna får lyst til å ta etter. Noen av greiene er jo for relativt store barn/Odeliaer.

Jeg ble forresten rasende av å se på et svimete foreldrepar som kasta alle barna inn i en av rør-skliene. Den var gyselig bratt og det miste barnet var knapt 3 år, tenker jeg, og hun kom ut opp-ned/bak-fram og gråt hysterisk i evigheter.