Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-11, 01:34   #125
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tipper at om du spurte 100 menn på gata så ville mellom 70 og 80 svart "ja" om du spørsmålet var "foretrekker du langt hår på kvinner?".

Jeg leste i en amerikansk undersøkelse ettellerannetsted at 20% menn foretrekker kort hår, mens resten foretrekker halvlangt eller langt.

Mitt inntrykk er at mange menn foretrekker lengde på håret. Selv har jeg skulderlangt hår og får nærmest panikk om frisøren tar 4 istedet for 1 cm.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg liker at andre menn syns jeg er sexy også, jeg, selv om jeg ikke har tenkt å bruke det til noe. :slut:

Jeg forundrer meg over hvor PK det later til å være å si at man ikke er opptatt av hva menn flest synes? For min del er det en lang vei mellom å å kle seg/klippe seg/ oppføre seg for å tekkes menn og det å bry seg om hva menn synes og å sette pris på positiv oppmerksomhet. Jeg synes hyggelig oppmerksomhet er fint uansett setting - om venninner synes jeg er grei, naboen synes jeg er morsom, barna synes jeg er snill, sjefen jeg er flink eller en eller annen mann synes jeg er fin på håret - it's all good.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Mr che synes langt hår er penest - men det handler mest om at han synes mange blir så kjerring i kort hår - jeg vet jo utmerket godt at det ikke er tilfellet.

Det synes mannen også. Det er visstnok skrekken - kjerringhår. Jeg synes selv også at mange damer har dølle, korte sveiser. Av og til er det lite som skal til for at nevnte dølle kjerringsveis blir kul eller feminin, så jeg tenker at man kan klandre de ansvarlige frisørene.

Det med at man skal klippe seg kort når man blir ånkli voksen, synes jeg er noe ordentlig tull. Mange godt voksne damer ville blitt uendelig mye nettere/mer feminine med bittelitt lengde framfor "kort&praktisk".