Sv: Liker alle menn langt hår best?
Jeg tror nok jeg kjenner flere menn som foretrekker langt hår enn kort hår, og så kjenner jeg kanskje aller flest menn som gir bæng i hårlengden på dama.
Jeg hadde halvlangt hår da jeg møtte mannen, og han var rimelig skeptisk da jeg begynte å snakke om å klippe meg helt kort. Kort hår kom, og mannen digger det. Han liker visst så godt at nakken min er så synlig nå 
Tror at kort hår-frykten hos mange kommer av at en er redd for kjerringsveis, en frykt som dessverre ikke er ubegrunnet. Forskejllen mellom kjerringkort og kult kort er ikke alltid så stor, men høyst merkbar. En frisør som ikke skjønner frykten for kjerringkort, klipper deg sannsynligvis nettopp sånn.
Min bestilling da jeg klipte meg kort var: Kult, men ikke så krampekult at du barberer halvparten og farger resten rosa, og ikke kjerring eller traktorlesbe. Frisøren (som viste seg å være lesbisk) flirte godt og sa at hun skjønte veldig godt hva jeg mente
Jeg er kjempefornøyd med mitt korte hår, og har lovet kjæresten at om jeg evt lar det vokse litt ut på sidene igjen for forandringens del etter hvert, så skal nakken fortsatt være kort