Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-06, 08:42   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Bra liste, men jeg er langt fra enig i at Danny er den beste Roald Dahl-barneboka. Jeg syns den er en av de dårligste faktisk. Jeg elsker omtrent alt annet han har skrevet, bortsett fra den.

Samme med Maria Gripe-boka de har valgt, jeg liker mye annet av henne veldig mye bedre, men det er kanskej mer jentete litteratur?

Alice i Eventyrland syns jeg strengt tatt ikke er en barnebok, selv om jeg vet at den er det. Ikke liker jeg den heller. :gretten:

Og heter det Den hemmelighetsfulle hagen? Ikke Den Hemmelige Hagen? Eller er det to forskjellige bøker? Jeg er veldig glad i den også.

Jorden Rundt på 80 dager
.... drømmedrømme. Pappa og jeg leste mye Jules Verne når jeg var liten. Åh, som jeg gleder meg til Lille B begynner å bli interessert i å høre et kapittel hver kveld!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat