Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-11, 18:37   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bombeeksplosjonen - Hva skal vi si til barna? Råd fra psykolog

Gutta mine kom inn på stua akkurat når det hadde gått opp for meg at dette var der min beste venninne jobber. Jeg måtte bare be de gå ut fra stua litt, for jeg gråt så mye at jeg ikke klarte å snakke til de. De ble selvfølgelig helt fra seg for at jeg gråt så mye. De kom inn igjen når jeg hadde fått det på det rene at hun hadde det bra. Da snakket vi om det som hadde skjedd. Nå spiller de spill. Vi snakker mer om dette hvis de ønsker det. Det er spesielt eldste som blir bekymret over ting.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat