Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-06, 08:43   #11
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Ipoden vår streiket 1 mnd og 1 dag etter at garantien gikk ut. Har prøvd å reklamere på den, men det var visstnok ikke veldig imøtekommende på Eplehuset. Fortviler litt over dette, altså...
Savner ipoden min!!

Å, så kjedelig!
Jeg må kjøpe nytt batteri til min nå, for den lader ut etter en gangs bruk enten jeg bruker den i to timer eller 10 minutter.
Det er rart hvor avhengig man blir. Det er jo så deilig å ha å hør på når jeg rydder og skal sove og går tur og ja, egentlig alt jeg gjør som ikke er mentalt arbeid,- sånn at jeg slipper å høre på meg selv.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat