Tråd: Kongeparken
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-11, 14:07   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongeparken

Opprinnelig lagt inn av Sonar, her.

Er været virkelig så elendig på de trakter? Her i Bergen synes jeg nemlig det ikke er så verst. Varmt er det, og det er store deler av dagen oppholdsvær. Jeg er til og med blitt litt lettere rød av solen

Vi tenker å reise nedover imorgen, og da blir det et besøk tirsdag vil jeg tro. Jeg får involvere mannen i planene mine i kveld, for til nå er det jeg som har surfet og kommet på denne ideen om Kongeparken

Det har vært et par dager med relativt fint vær og overskyet, men ellers regner det stort sett hver dag. Det har regnet i hele dag og skal regne i hele morgen også, men tirsdag tror jeg de meldte fint vær. Men yr er jo ikke til å stole på så vi får heller vente og se.

Edit: nå har de forandret på været igjen, tirsdag har de meldt regn, onsdag skal det være ørlite regn og torsdag skal det være regnfritt.

http://www.yr.no/sted/Norge/Rogaland...idsvarsel.html