Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-11, 17:03   #8
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har strikket av Christel Seyfarth?

Jeg grøsser sammen med deg over delight.

Originalsjalet er nok i like tynt garn som babyull. Eller du kan prøve andre typer sokkegarn. Jeg tenker nok wollmeise ja, tror Ann (Pinneguri) har strikket de fleste sjalene av det. Men da må man passe på når man skal klippe, maskene til kant må plukkes opp først.

Har du sett dette? http://www.ravelry.com/patterns/library/stjarnhop

Jeg synes kanskje Thistle-sjalet blir litt snirklete for meg, så jeg liker dette bedre. Og valmuesjalet til Christel Seyfarth.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat