Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-11, 14:55   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

Jeg fikk meg en HTC desire HD for et par måneder siden og jeg elsker den telefonen og hadde ikke klart å gå tilbake til noe annet nå. Tidligere har jeg kunnet ha en telefon i både 3, 4 og 5 år og er ikke opptatt av å ha det nyeste, men smarttelefon er jo bare genial. Og så genial måte den organiserer meldinger på, så lett å bruke til alt mulig. Surfer, kalender, kamera, mail og telefon og jeg burde sikkert lest bruksanvisningen snart for å finne ut mere smart med den. Jeg har skjønt en del av meg selv da, men det er nok mange muligheter.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat