Sv: Er du eventyrlysten?
Sammenlignet med de fleste andre er jeg nok trygghetssøkende i større grad enn eventyrlysten.
Jeg har en del ting jeg drømmer om å gjøre, men det blir ofte litt etterfulgt av ...når jeg blir eldre/barna blir større.
Jeg er ikke særlig redd og engstelig av meg, så det har ingenting med saken å gjøre.
Jeg har gjort ting som enkelte blir overrasket over, men det er i veldig liten skala og kanskje blir folk overrasket fordi de vet hvor .. kjedelig/trygghetssøkende jeg er.
Foreldrene mine ble f.eks. overrasket over yrkesvalget mitt, og over at jeg dro alene på backpackertur for noen år siden.
Jeg drømmer om å reise mer. Jeg liker å bli kjent med flere mennesker, se nye steder, observere kulturer jeg ikke kjenner. Mat er jeg kanskje litt redd for - mest av redsel for å møte noe jeg ikke klarer å spise, og dermed framstå som uhøflig/utakknemlig. Det er ganske mange sportsgreier jeg kunne ha tenkt meg å prøve - stort sett av friluftskarakter som klatring, brevandring, rafting, padling, og paragliding.