Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-11, 22:27   #18
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 263
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du eventyrlysten?

Sammenlignet med de fleste andre er jeg nok trygghetssøkende i større grad enn eventyrlysten.

Jeg har en del ting jeg drømmer om å gjøre, men det blir ofte litt etterfulgt av ...når jeg blir eldre/barna blir større.
Jeg er ikke særlig redd og engstelig av meg, så det har ingenting med saken å gjøre.

Jeg har gjort ting som enkelte blir overrasket over, men det er i veldig liten skala og kanskje blir folk overrasket fordi de vet hvor .. kjedelig/trygghetssøkende jeg er.
Foreldrene mine ble f.eks. overrasket over yrkesvalget mitt, og over at jeg dro alene på backpackertur for noen år siden.

Jeg drømmer om å reise mer. Jeg liker å bli kjent med flere mennesker, se nye steder, observere kulturer jeg ikke kjenner. Mat er jeg kanskje litt redd for - mest av redsel for å møte noe jeg ikke klarer å spise, og dermed framstå som uhøflig/utakknemlig. Det er ganske mange sportsgreier jeg kunne ha tenkt meg å prøve - stort sett av friluftskarakter som klatring, brevandring, rafting, padling, og paragliding.