Er forheng foran garderobe forferdelig klønete og ut? Andre løsninger?
Jeg har et "innebygd garderobeskap i gangen, aka åpning i veggen med skyvedør foran, som jeg skulle gjort noe med.
Det er et godt og bredt skap med stang, men akkurat akkurat ikke dyp nok til at normale kleshengere går i dybden. Den har også en skyvedørsløsning som for det første er stygg (krøkkete pusset opp av forrige eier, malt stygt), for det andre hopper den av skinna, og for det tredje henger den seg fast i ovennenvte kleshengere og vil slett ikke opp eller igjen til tider 
Jeg ser for meg at jeg plukker ned dørene og den kant-trinse-saken øverst, og henger opp forheng på stang istedet, på utsida av skapet.
Men er det veldig krøkkete på med forheng foran garderobe? Hvilke andre løsninger finnes?
Som helst ikke innebærer kjøp av svære skapgreier på IKEA. Og som ikke er for dyrt.
Jeg kunne vel montert noen dører kanskje, men da får jeg vel samme problemet hvis jeg ikke monterer dem på _utsida_ av skapet. Og da må jeg til med noe støttestenger i midten å montere dem på, og nei fysj det blir mye jobb.
Tips? Bilder?
Garderoben er tiltenkt daglig bruk med ytterjakker og sko (på hyller).
|