Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-11, 08:35   #46
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du eventyrlysten?

Tja, jeg elsker virkelig å reise til nye steder, men jeg må ha det komfortabelt og ganske trygt. Risikosport utgår absolutt, etter at jeg fikk barn har jeg ikke lenger noen dragning mot fart og fort og høyt og sånn.
Jeg liker tryggheten og forutsigbarheten i hverdagen min, men må ha en viss motvekt i reiser der jeg opplever noe nytt, noe anderledes, noe jeg ikke får hjemme. Jeg velger aldri reisemål for å slappe av på en strand, men for å få et kick av ett eller annet slag.
Jeg bor like ved en strand i en liten, vakker by resten av året, jeg trenger en motvekt. I ferien vil jeg oppleve noe jeg får hjertebank av, samtidig må det ikke være så skummelt at jeg må puste i pose underveis.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat