Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-11, 10:23   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Pirates of the Carribean (Wii) (grensesetting)

Gutten vår har fått spillet, og er jo helt hekta.
Jammen, jeg må bare gjøre ferdig runden først! sier han, når jeg sier at nå er det nok. Det går jo heller ikke å sette av 1 time og så slå av, når han ikke får samlet alt eller gjort ferdig runden.

Hvor lang tid tar en runde/bane da?
Kommer kanskje an på hvor mye tid han bruker på å luske rundt i spillet.
Han kan sette wii-en på pause, men da blir spilleren stående og surre og bli varm. Går det ikke an å lagre/save og ta det siden? Han sier han må begynne helt fra nytt hvis vi slår av. Om vi har bare slått av uten "hans godkjenning", blir han jo frustrert og sint. Men når en bane tar opp mot 2 timer, kjenner jeg at grensen er nådd for meg... Det blir noen dagers spillepause.

Syns forøvrig at spillet er dystert og for mye fekting med sverd og dreping(7-årsgrense), og angrer på at vi ikke kjøpte Super Mario Galaxy-spillet, langt mer lystbetont! Han har også hatt mareritt relatert til spillet. Men hva gjør man ikke når man har flyttet til ny by, og de nye (og gamle) vennene digger Pirates of the Carribean. Har svelget en svær hårete kamel, som snart kommer opp igjen.

Sikkert noen som har spillet i heimen her, kan en save spillet når som helst, eller må man faktisk begynne på nytt på runden, dersom man ikke gjør den ferdig? Og hvordan ser man hvor lenge som gjenstår av spillet?

Der rundet han, det tok nesten 2 timer - nå er det 1 ukes spillefri!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat