Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-11, 20:17   #20
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp til New York-planlegging

Jeg var og spiste på Boathouse i Central Park tidligere i sommer, og det var super beliggenhet og veldig fin atmosfære da det var varmt vær og vi satt på lakeside på patioen. Maten var bra, men ikke wow, men det var verdt turen altså. Strålende service.

Jeg vet ikke hvor dere bor, men hvis dere skal spise på midtown east/upper-east så kan jeg anbefale Luna Piena, som jeg fikk anbefalt av en innfødt italiensk-amerikaner. De hadde nydelig mat, viner og super service til en grei pris. (jeg tror det er over 1000 italienske restauranter i byen, og det er vanskelig å velge riktig. Jeg var også i NYC i vår, hvor jeg spiste på en helt middels italiensk i Soho som jeg ikke trenger å dra tilbake til for å si det sånn)

Ground zero 11 september er nok kaos spesielt i år, det skal vel være store markeringer, samtidig som at de åpner minnesmerket. Her må man forhåndsbestille billetter, og jeg har ikke funnet ledige billetter før 27 september. (Jeg skal også muligens dit i de dager). http://www.911memorial.org/ Da er det sikkert bedre å dra 9-10 september.

God tur!


Sist redigert av Koma : 02-08-11 kl 20:27.
Koma er ikke aktiv   Svar med sitat