Tråd: Øya 2011
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-11, 13:54   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2011

Vi skal ikke se hverandre i hjel, ser jeg, Tally. Jeg elsker den nye appen, der har jeg alt på ett sted.

Jeg rekker ikke ned så tidlig siden jeg må jobbe og hente og sånt noe, men her er mitt program (med frustrerende mye overlapp - men det har du også, tror jeg, Tally?)

Onsdag:
Grant Lee Buffalo (mannens gamle helt, det er ikke helt min greie. Men jeg så Grant Lee Phillips på Blå en gang, og han sjarmerte meg)
Edward Sharpe & the Magnetic Zeros
Lukestar
Destroyer
James Blake (det er så rart. Men bra. Tror jeg. Jeg lurer på hvordan det funker live.)
Kanye West (jeg må visst også. Det er ikke helt min greie, men det er jo stor sak)

Torsdag:
Q-tip
Guided by voices (jada, er man indiefan, så må man)
Säkert! (Gleder meg!)
Fleet Foxes (det er heller egentlig ikke meg, men konserten for to år siden var årets höjdare, så dette blir spennende)
Janelle Monaé (etter tips fra Tally sist)
Kaizers (så klart)

Fredag:
Noah and the whale (folk/indie)
The Pains of being pure at heart (jada, indie)
The Jayhawks
120 Days (det kan bli interessant )
Kvelertak (det kan også bli interessant - men jeg må oppleve det)
Montée (hvis jeg trenger litt pompøs pop etter all hardpunken)
Wannskrækk ( )
Pulp ( )
Lykke Li (hvis jeg rekker)

Lørdag:
Hurra Torpedo
Stein Torleif Bjella (det er musikk jeg er veldig overrasket over å like, men jeg har jo en softspot for singer/songwriter med melankolsk vri)
Rumble in Rhodos (hvis det blir for trægost med bondeviser)
Razika (kom sterkt anbefalt, jeg kjenner det ikke)
The Avett brothers (litt vel folk, men it's growing on me)
Fjorden baby! (innom, i hvert fall)
Kyuss lives! (morsomt å få med seg)
Sebadoh (gamle indiehelter)
Håkan Hellström (alternativt)

Dette er litt kompromisser med Captainen, men det er jammen mye bra å velge mellom i år. Og jeg har pass alle dager!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat