Tråd: Spindelvev!!!
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-07, 19:30   #9
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spindelvev!!!

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Ååå...nå fikk du meg til å ta en titt opp og i kroker samt kriker her! Sola forteller sannheten....Tror jeg titter ned igjen...

Ellers brukes langkost og støvsuger her også til å få tak i det som henger høyt oppe. Lykke til med "jakten"!

Ja jeg angrer på at jeg kikket opp i alle fall Tror jeg har fått bort det meste, i alle fall i denne omgang. Men jeg lurer på om jeg ikke må be vaskehjelpen se opp i taket hun også når hun er her...

Men takk for støvsugertipset. På soverommet er det 4 meter under taket, og der ligger jeg såpass mye på ryggen at jeg har sett at det er en del der oppe i det fjerne, men liksom avskrevet det som uoppnåelig, bokstavlig talt