Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-11, 18:56   #51
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.732
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg ser ut vinduet og er realistisk

Nå har han isbjørn settet og en pop dress som jeg tror han har hatt i 2år nå, men den passer forsatt. Men jeg har støvler som ekstra sko, siden goretex skoene kan bli våte over kanten. Men de blir brukt litt for mye.

Støvlene misbrukes enda mer enn regntøyet. Det er i alle fall helt bortkastet med goretex joggesko i denne barnehagen, dersom det regnet forrige natt bruker de støvler, siden det er litt vått i gresset. Støvler når det er dammer eller regner er greit nok, siden joggeskoene er lave, og det regner om sommeren, men joggeskoene har han vel nesten aldri brukt i barnehagen, men støvlene er godt brukt.

Dressen han har nå passer godt enda, men den er brukt av en som sliter på tøyet i snart et år, fra et stykke utpå høsten, gjennom vinteren og våren, og altså det som de omtalte som sommer. Den er derfor en anelse slitt, på knærene, jeg er rett og slett usikker på om den er vnntett lenger...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat