Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-11, 21:52   #1
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ny håndmikser

Stesønn har fått lov til å lage muffin i kveld, med det resultat at han tok knekken på håndmikseren min. Det er/var en Hitachi på fast stativ med to stålboller på 300 w - fin og flott og bare fire år gammel.

Hva kan dere anbefale når det gjelder håndmiksere? Med eller uten stativ? Produsent? Jeg trenger en som er idiotsikker. Nei forresten - ingen er det. Jeg hadde ikke trodd det gikk an å ødelegge denne, men den høres definitivt ut til å være knust innvendig. Jeg trenger en som er praktisk til krem og kakerøre og slikt.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat