Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-11, 00:01   #3
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Toshiba varmepumpe? Overbevis meg!

Vi har Toshiba og har hatt det i 4 år nå. Vi har to innedeler ( i to etasjer) og en ekstra kraftig utedel. Innedelene bråker minimalt. Det tenker jeg ikke over en gang. Som Katta sier, er det mer støy fra en PC. Utedelen bråker noe mer, men vi hører den ikke innendørs, naboer har vi ikke, og når vi sover med åpne vinduer, er varmepumpen slått av. Den er dessuten plassert slik til at den sjenerer minst mulig.

Jeg hadde ikke byttet ut varmepumpen for alt i verden. Den holder jevn temperatur i hele huset selv når vi er borte. Vi bruker den til å holde en grunntemperatur på ca 18 grader. Resten fyrer vi opp med ved når vi er hjemme. Det er stor forskjell på å stå opp /komme hjem til 13 grader i stua mot 18 som vi har etter at vi fikk pumpen. Den komforten er verdt litt støy!

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat