Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-11, 12:25   #5
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selge eller spraymale dørene til bestå-skapene våre?

Spraymaling går, men skal dere gjøre det selv er det ganske mye arbeid (vet av fersk erfaring, vi har spraymalt garderobeskapdørene våre) og det er vanskelig å få det helt fint og jeg er usikker på holdbarheten av det. At det er høyglans tror jeg ikke gjør saken bedre, for da må dere pusse og grunne veldig godt før dere setter i gang. Å få noen andre til å gjøre det koster brått nesten like mye penger som å kjøpe nye dører. Så jeg ville forsøkt Finn først.