Tråd: Eww - ekkelt!
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-11, 12:33   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eww - ekkelt!

Det er aldri noen som drikker rett fra melkekartonger som skal rett tilbake i kjøleskapet og det er mer igjen etterpå. Det kan hende både mannen og jeg drikker rett fra kartongen en sjelden gang om det bare er en sklunk igjen i kartongen sånn at alt blir drukket opp der og da. Men det er ikke gjester da hvis vi gjør det. Da er det fordi jeg står alene på kjøkkenet og spiser frokost eller noe. Fant ikke noe alternativ som passet siden jeg kun gjør dette når jeg drikker resten av kartongen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat