Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-11, 20:04   #3
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Min første touchtelefon: Det er en jungel der ute!

SE Arc er i utgangspunktet en god telefon. Ytelsen burde det heller ikke være noe å si på for de fleste. Jeg mener imidlertid at SE har litt "å bevise" etter at de for sine førstegenerasjons Android-telefoner var veldig mye tregere enn f.eks. Samsung og HTC i å rulle ut Android-oppdateringer. Her kunne nok en del føle seg snytt.

Incredible S har vist bedre kamera enn Desire S. Ikke erfaring med Desire S ellers. Hadde selv første Desire-modellen tidligere, og har nå Incredible S. Har vært veldig fornøyd med begge telefonene. Tester viser vel at Incredible S er av de litt bedre når det gjelder batteridriftstid. Tidligere med min Desire drev jeg å slo av wlan etc. en del ganger for at batteriet skulle vare lengre. Det gikker jeg ikke med Incredible S - her står alt på hele tiden....

Sendation og SII blir vel noe dyrere igjen. Tror nok imidlertid mange vil klare seg med Incredible S, og for så vidt Desire S også, men hvis kamera er viktig kan nok Arc kanskje være av de bedre valgene.