Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-11, 20:27   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oppskrift på kosejakke

Dere er så flinke med mange andre, så kanskje dere kan hjelpe meg også. Jeg har lyst til å strikke meg en kosejakke. En som jeg kan ta på når det er litt kjølig og jeg har lyst til å krype opp i sofaen eller sette meg ut på terrassen.

Jeg tror jeg foretrekker noe som kan strikkes på forholdsvis tykke pinner (altså 4 eller tykkere). Jeg har tidligere strikket alliums drømmekåpe og hekla OddMolly-kopien i tillegg til en mariusgenser til meg. Jeg strikker egentlig mest til ungene. Jeg liker ikke altfor mye mønster, og fletter gjerne.

Jeg er ganske stor i størrelsen 46/48, og jeg ser best ut hvis jakka ikke kneppes helt opp i halsen. V-hals eller store slag er best.

Er det noen som har forslag til noe kult jeg kan strikke?