Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-11, 09:27   #91
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Så fint det blir, Frøy! Jeg vil også ha peisovn, men da må vi rive opp hele stua for å komme til pipa, den er bare tilgjengelig fra kjøkkenet i denne etasjen. Det blir ikke i år. :tidenes underdrivelse:

Vi skal gjøre ferdig barnerommet i dag! Mannen vasket over litt og malte lister der i går, så i dag skal han få vaske ut skikkelig og montere rullegardin, før vi monterer møbler. Jeg klarer bare å gjøre ting sittende nå, så jeg begynner å bli stressa over alt som skal gjøres her! Neste prosjekt - som helst burde påbegynnes i dag - er å tette trappegelenderet, så slipper jeg å snuble gjennom tre forskjellige grinder med baby på armen. Det får holde med trappegrind!