Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-11, 18:43   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaffepauser = bra for helsen

Denne undersøkelsen konkluderer med at givende småprat på jobben fører til et langt liv.

Selv har jeg alltid prioritert å sørge for å være sosial på jobben - jeg plotter inn pauser med like stort alvor som jeg planlegger å få unna arbeid på en mest mulig effektiv måte. Det er veldig viktig for min trivsel i livet å oppleve et sosialt fellesskap på jobben, og jeg har aldri gjort et poeng ut av at jeg er så travelt opptatt at jeg ikke kan ta pause (selv når jeg er det) - med jevne mellomrom velger jeg å jobbe litt ekstra på kvelden for at jeg skal kunne bli litt lengre i en god samtale på pauserommet.

Hvordan er det med deg? Prioriterer du det sosiale, eller synes du at den delen av arbeidslivet ikke er viktig? Og hvor fleksibel er arbeidsdagen din i forhold til muligheten til å delta i sosialt fellesskap med kolleger?