Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-11, 21:52   #15
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stue: Antall sitteplasser i sofaområdet?

Vi hadde åtte med toseter+treseter+treseter - det krevde ommøbelering. Nå har vi seks siden vi beholdt toseter+treseter og kjøpte en ny lenestol. Og så har vi en puff, men den er ikke så god å sitte på over lang tid.

Tidligere satte jeg sammen alle sofaene og to sofabord når vi hadde mange gjester, også fylte jeg på med spisestuestoler til jeg hadde plass til alle. Nå som vi har fjernet en sofa og et sofabord tror jeg rett og slett jeg dekker langbord i spisestua når vi er mange. Da har jeg plass til ca. 18 om vi sitter intimt.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat