Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-06, 01:58   #9
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lange innlegg?

Min erfaring er at de innleggene som er merket med (langt) vanligvis er omtrent halvparten så lange som de innleggene jeg selv skriver til vanlig.

Jeg skriver generelt ikke for folk som synes det er vanskelig å slite seg gjennom et innlegg på over 15 linjer, og det tror jeg er ganske gjengs for flertallet av skribentene her inne, så jeg har liten tro på at vi vil få så veldig mange "Obs-langt"-advarsler på innlegg akkurat på dette forumet.

Men for all del: vi kan selvsagt sette opp retningslinjer for merking av innlegg, både i forhold til antall ord, antall skrivefeil, antall blødmer og antall morsomheter. En slags innholdsdeklarasjon på hvert innlegg. Det kunne jo være praktisk for de som ikke har tid til å lese alt og som har bedre ting å ta seg til enn å lese innlegg de synes er lange og kjedelige og som inneholder for mange skrivefeil.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat