Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-11, 11:22   #32
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det in å ha barn i tett alder?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Selvfølgelig er det in. Det snakkes mye om at dette er noe man ønsker, og man ser at mange familier velger å ha det slik. At noe er "in" betyr egentlig ikke noe annet enn at det er vanlig.

Det er mitt inntrykk også. Og så har det, som noe sa her, sammenheng med høyere alder på de som får barna, man har ikke så god tid, rett og slett. Jeg ser ikke bort fra, det kan iallfall virke slik på noen jeg kjenner, at det er litt kult å ha mange tette barn. Det kommer iallfall veldig ofte fram at man har fått så og så mange barn på så og så få år.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat